hírek

Színház-marketing

Marketing gyakornokot keres a Bethlen Téri Színház

A budapesti Bethlen Téri Színház ambiciózus, a színházak iránt érdeklődő egyetemi, főiskolai és egyéb tanulói jogviszonyban lévő hallgatókat keres, akik a színház PR-, marketing területén munkájukkal segíteni, és akár önállóan, hasznosan tevékenykedni tudnak.
A gyakornok betekintést nyerhet a színház mindennapos működésébe, megismerheti az intézmény falai között zajló háttérmunkát és természetesen minden előadásra beülhet. A gyakorlat végén referencia levelet adunk, szakmai gyakorlatot igazolunk.

A gyakornok, akit keresünk:
● önálló
● kreatív
● proaktív
● alapos
● felelősségteljes
● magabiztos angol nyelvtudása van
● jó íráskészséggel rendelkezik
A gyakornokok feladatai:
● adminisztráció, adatgyűjtés
● kapcsolatfelvétel a megadott személyekkel, szervezetekkel, egyesületekkel, stb.
● események/PR aktivitások tervezésében, szervezésében, végrehajtásában való részvétel
● részvétel a marketing stratégia anyagainak megírásában, marketinganyagok előkészítésében
● hírlevél írása, szerkesztése
● honlap és Facebook kezelése
● fordítás

A munkavégzés helye:
Bethlen Téri Színház (Bp. VII. kerület Bethlen Gábor tér 3.)

A munkaidő legalább heti 20 óra, az itt tölthető idő minimum három hónap, korhatár nincs.

A fényképes önéletrajzokat és a motivációs leveleket legkésőbb szeptember 30-ig kérjük eljuttatni Kelecsényi Vera PR-, marketing menedzser részére, a kelecsenyivera@bethlenszinhaz.hu e-mail címre, a levél tárgyában kérjük feltüntetni: gyakornok.