A fogadóhely
Az ELTE Szenátusa 2007. október 1-jén hozta létre az ELTE Hallgatói Karrier- és Szolgáltató Központot. A központ fő célkitűzése az egyetemről kikerülő frissdiplomások, valamint az egyetem hallgatóinak támogatása a munkaerőpiacra való belépésben, valamint az ELTE-n szerzett diploma munkaerő-piaci értékének növelésében és magas szinten tartásában való részvétel.
Fő tevékenységeink:
- ügyfélszolgálat és tanácsadás biztosítása
- képzések, tréningek szervezése
- honlap működtetése és online ügyfélszolgálat
- egyetemi állásbörze és karonkénti karriernapok szervezése
- végzősöknek szóló kiadványok készítése
- diplomás pályakövetés felmérések és munkaerő-piaci kutatások elvégzése, valamint közzététele
Új, rendkívül dinamikusan fejlődő szervezeti egységként az ELTE Karrierközpont kiemelt figyelmet fordít mind külső, mind belső kommunikációs tevékenységére.
Jelentkezési feltételek:
- önálló, kreatív, rugalmas személyiség
- kiemelkedő íráskészség
- tökéletes helyesírás!
- projektjellegű munkavégzéshez való jó alkalmazkodás
- középszintű angol nyelvtudás
A gyakornokok feladatai:
A gyakornokok a következő feladatokban vehetnek részt kommunikációs szakértő irányításával:
- sajtóesemények, sajtótájékoztatók szervezése
- sajtóközlemények, háttéranyagok írása
- cikkek írása a kari lapokba és a Karrierközpont készülő online karriermagazinjába
- újságírókkal való kapcsolattartás
- interjúk, sajtómegjelenések szervezése
- sajtófigyelés
- honlapszerkesztés
- rendezvények marketing-kommunikációs feladatai
- szöveggondozás, korrektúrázás
Mibe nyer betekintést, milyen tapasztalatot, ismereteket szerezhet a gyakornok:
A gyakornok megismeri egy szervezet kommunikációs stratégiai tervezésének folyamatát, illetve egyes lépéseit. Bepillantást nyer az egyes rendezvények, akciók sajtószervezési és belső (ELTE-n belüli) kommunikációs tevékenységébe, részt vesz a kutatási anyagok közzétételében, kiadványok szerkesztésében. A gyakorlat során olyan kompetenciákat és kommunikációs metódusokat sajátít el, valamint olyan konkrét tervezési ismeretekre tesz szert, amelyekkel a későbbiekben mind a pr, mind a sajtó területén el tud helyezkedni.
Példa egy konkrét projektre: a 2009-es ELTE Állásbörzének 2008 decemberétől 2009 márciusáig tart a pr és marketingkommunikációs tevékenysége. Ez alatt az idő alatt a projektbe kiválasztott gyakornokok a sajtófigyeléstől a kommunikációs anyagok megírásán keresztül az élő műsoros interjúk megszervezéséig, illetve az állásbörze arculatának megtervezésétől a nyomdai anyagok, kiadványok végleges elkészíttetéséig minden részfeladatban szerepet kapnak és jól hasznosítható tapasztalatokat szereznek.
Az év melyik szakában, milyen időtartamra és heti hány órára keresnek embert?
Első körben 2008. november-december hónapra várunk gyakornokokat, heti 10-16 órára.
Azok közül, akik ebben az időszakban töltik gyakorlatukat a Karrierközpontban, választunk munkatársakat a fentebb említett ELTE Állásbörze pr és marketing stábjába. A stábtagok januártól márciusig heti 8-12 órás munkára számíthatnak, és tevékenységükért honoráriumban részesülnek. A gyakornokok közül kerülhet kiválasztásra az ELTE Karrierközpont állandó újságírója is, akit megbízási szerződés alapján honorálunk.
Hány gyakornokot foglalkoztatnának egy félévben?
4 főt.
A munkavégzés helye
ELTE Karrierközpont (1052 Budapest, Gerlóczy u. 11.)
Kinél érdeklődhetnek/jelentkezhetnek?
Reiber Gabriella
kommunikációs szakértő
411-6500/ 1357 mellék
reiber.gabriella [at] karrier.elte.hu