fontos hírek

Ezt kell tennünk, ha nem tudtuk érvényesíteni a diákigazolványunkat

A kialakult járványügyi helyzet miatt március 12-től szünetel a személyes ügyintézés a Quaestura irodában.  Összegyűjtöttük, mi a teendő a nemsokára lejáró diákigazolványokkal és minden olyan dokumentum igénylésével, amire bárkinek szüksége lehet a közeljövőben.

Elektronikus úton, a quaestura.elte.hu címen lehet kérni:

  • hallgatói jogviszony-igazolást
  • pénzügyi igazolásokat
  • diákigazolványt helyettesítő ideiglenes igazolást

Amennyiben mindenképpen papír alapú igazolásra van szükséged, postai úton tudod igényelni szolgáltatási díj ellenében. A postai küldeményeket hetente egy alkalommal áll módjában feladni a Qaesturának. A postázás igénylése a   qter.elte.hu „Elektronikus ügyintézés” menüpontjában tehető meg.

A diákigazolványok a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig érvényesek lesznek előző féléves matricával is. Ez alapján javasoljuk, hogy aki eddig nem érvényesítette diákigazolványát, a veszélyhelyzet megszűnését követően keresse fel a Quaestura irodáját.

További hasznos információk a www.qter.elte.hu –n.

Szöveg: Fafka Borbála. Nyitókép: Unsplash