Mi a kríziskommunikáció? Hogyan érdemes influencereket, youtubereket használni egy vállalat üzenetienek átadásához? Mit jelent a személyes márka és hogyan lehet felépíteni? Hogyan érdemes kommunikálniuk a nonprofit szervezeteknek? Többek között ezekre az izgalmas kérdésekre is választ kaphatnak azok a hallgatók, akik az Independent Media Education Center és az ELTE Média és Kommunikáció Tanszékének szervezésében megrendezett A jövő PR kommunikációja most! – PR kommunikáció a gyakorlatban című előadássorozatot választják a tanszék színes, szabadon választható tanegységkínálatából.
A BTK főépületében a szeptember végétől egészen december elejéig tartó képzés évek óta töretlen népszerűségnek örvend a médiás hallgatók körében, akik a kurzus keretében megismerkedhetnek a magyar médiapiac működésével és szereplőivel, átfogó képet kaphatnak a médiafogyasztási szokások átalakulásáról és a megváltozott PR-feladatkörökről. Végül, de nem utolsó sorban első kézből, sikeres vezetők tolmácsolásában tanulhatnak a közösségi média eredményes használatáról.
A naprakész tudást kínáló képzés előadói között nem csak olyan közismert hazai kommunikációs szakemberek találhatóak, mint Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója, vagy Bruck Gábor, a Sawyer Miller Group Vezetői Akadémia igazgatója és tanácsadója, de dr. Hammer Ferenc, az ELTE Média és Kommunikáció Tanszékének vezetője is. Bár az előadássorozatőszi évfolyama már a második képzési alkalomnál jár, a vállalati kommunikáció és a PR iránt érdeklődő hallgatók előtt minden bizonnyal a tavaszi félévben is nyitva áll majd a lehetőség, hogy bepillantást nyerjenek a szakma aktuális trendjeibe és kihívásaiba.
Szöveg: Schuch Barnabás, Képek: IMEC