Az IAB Hungary 2019-ben első alkalommal versenyt hirdet hagyományteremtő szándékkal az elmúlt években legjobban sikerült digitális marketing, média, kommunikáció területeken készített szakdolgozatoknak. A pályázatok leadási határideje 2019. március 31. Érdemes jelentkezni, hiszen ha dolgozatod elég színvonalasnak bizonyul, nemcsak te, hanem oktatód is értékes nyeremények gazdájává válhat.
A Google, a GroupM Akadémia és az OMD által is támogatott versenyre minden olyan (volt) hallgató pályázhat, aki valamilyen hazai vagy EU/társult országban írta és védte meg szakdolgozatát.
A védés dátumának 2017. január 1. és 2018. július 31. közé kell esnie.
Pályázni lehet alap- vagy mesterszakos szakdolgozattal, de akár védett doktori disszertációval is. A jelentkezés további feltétele még a legalább jó minősítésű diploma. Részletekért és a jelentkezéshez kattints ide!
Kép: IAB Hungary, Szöveg: Iványi Domokos