Nincs kategorizálva

ELTE Hallgatói Karrier- és Szolgáltató Központot

A fogadóhely

Az ELTE Szenátusa 2007. október 1-jén hozta létre az ELTE Hallgatói Karrier- és Szolgáltató Központot. A központ fő célkitűzése az egyetemről kikerülő frissdiplomások, valamint az egyetem hallgatóinak támogatása a munkaerőpiacra való belépésben, valamint az ELTE-n szerzett diploma munkaerő-piaci értékének növelésében és magas szinten tartásában való részvétel.

Fő tevékenységeink:

  • ügyfélszolgálat és tanácsadás biztosítása
  • képzések, tréningek szervezése
  • honlap működtetése és online ügyfélszolgálat
  • egyetemi állásbörze és karonkénti karriernapok szervezése
  • végzősöknek szóló kiadványok készítése
  • diplomás pályakövetés felmérések és munkaerő-piaci kutatások elvégzése, valamint közzététele

Új, rendkívül dinamikusan fejlődő szervezeti egységként az ELTE Karrierközpont kiemelt figyelmet fordít mind külső, mind belső kommunikációs tevékenységére.

Jelentkezési feltételek:

  • önálló, kreatív, rugalmas személyiség
  • kiemelkedő íráskészség
  • tökéletes helyesírás!
  • projektjellegű munkavégzéshez való jó alkalmazkodás
  • középszintű angol nyelvtudás

A gyakornokok feladatai:

A gyakornokok a következő feladatokban vehetnek részt kommunikációs szakértő irányításával:

  • sajtóesemények, sajtótájékoztatók szervezése
  • sajtóközlemények, háttéranyagok írása
  • cikkek írása a kari lapokba és a Karrierközpont készülő online karriermagazinjába
  • újságírókkal való kapcsolattartás
  • interjúk, sajtómegjelenések szervezése
  • sajtófigyelés
  • honlapszerkesztés
  • rendezvények marketing-kommunikációs feladatai
  • szöveggondozás, korrektúrázás

Mibe nyer betekintést, milyen tapasztalatot, ismereteket szerezhet a gyakornok:

A gyakornok megismeri egy szervezet kommunikációs stratégiai tervezésének folyamatát, illetve egyes lépéseit. Bepillantást nyer az egyes rendezvények, akciók sajtószervezési és belső (ELTE-n belüli) kommunikációs tevékenységébe, részt vesz a kutatási anyagok közzétételében, kiadványok szerkesztésében. A gyakorlat során olyan kompetenciákat és kommunikációs metódusokat sajátít el, valamint olyan konkrét tervezési ismeretekre tesz szert, amelyekkel a későbbiekben mind a pr, mind a sajtó területén el tud helyezkedni.

Példa egy konkrét projektre: a 2009-es ELTE Állásbörzének 2008 decemberétől 2009 márciusáig tart a pr és marketingkommunikációs tevékenysége. Ez alatt az idő alatt a projektbe kiválasztott gyakornokok a sajtófigyeléstől a kommunikációs anyagok megírásán keresztül az élő műsoros interjúk megszervezéséig, illetve az állásbörze arculatának megtervezésétől a nyomdai anyagok, kiadványok végleges elkészíttetéséig minden részfeladatban szerepet kapnak és jól hasznosítható tapasztalatokat szereznek.

Az év melyik szakában, milyen időtartamra és heti hány órára keresnek embert?

Első körben 2008. november-december hónapra várunk gyakornokokat, heti 10-16 órára.

Azok közül, akik ebben az időszakban töltik gyakorlatukat a Karrierközpontban, választunk munkatársakat a fentebb említett ELTE Állásbörze pr és marketing stábjába. A stábtagok januártól márciusig heti 8-12 órás munkára számíthatnak, és tevékenységükért honoráriumban részesülnek. A gyakornokok közül kerülhet kiválasztásra az ELTE Karrierközpont állandó újságírója is, akit megbízási szerződés alapján honorálunk.

Hány gyakornokot foglalkoztatnának egy félévben?

4 főt.

A munkavégzés helye

ELTE Karrierközpont (1052 Budapest, Gerlóczy u. 11.)

Kinél érdeklődhetnek/jelentkezhetnek?

Reiber Gabriella
kommunikációs szakértő
411-6500/ 1357 mellék
reiber.gabriella [at] karrier.elte.hu